Daughter of the North Oy
Länsitie 26
87150 Kajaani
040 827 9281
hello@daughterofthenorth.fi
Y-tunnus: 3261056-7
Edith Saastamoinen-Torvi
Länsitie 26
87150 Kajaani
040 827 9281
hello@daughterofthenorth.fi
Daughter of the North Oy:n asiakasrekisteri
Henkilötietoja käsitellään vain ennalta määriteltyihin tarkoituksiin, jotka ovat: asiakassuhteen käsittely, tilausten käsittely, tilausten toimitus sekä mahdollinen laskutus, suoramarkkinointi. Asiakkaalla on oikeus kieltää itseään koskevien tietojen käyttäminen suoramarkkinointiin. Tiedot arkistoidaan ja niitä ei luovuteta ulkopuolisille tahoille. Arkistoinnin tarkoituksena on taata sujuva tilaustenkäsittely sekä mahdollisten palautusten tai kadonneiden lähetysten seuranta, sekä kanta-asiakasedut.
Asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:
Kuluttaja-asiakas:
Etunimi, sukunimi
Kotiosoite tai vaihtoehtoinen toimitusosoite
Puhelinnumero
Sähköpostiosoite
Tiedot ostetuista tuotteista/palveluista
Yritysasiakas
Yrityksen nimi
Käynti- ja laskutusosoitteet sekä mahdolliset sähköiset laskutustiedot
Puhelinnumero ja mahdollinen fax-numero
Sähköpostiosoite
Y-tunnus
Tiedot ostetuista tuotteista/palveluista
Yrityksen yhteyshenkilöiden yhteystiedot:
Nimi
Osoite
Sähköposti
Puhelinnumero
Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet, joiden käyttämistä koskevat pyynnöt tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen:
Edith Saastamoinen-Torvi
Länsitie 26
87150 Kajaani
040 827 9281
hello@daughterofthenorth.fi
Rekisteröity voi tarkistaa tallentamamme henkilötiedot.
Rekisteröity voi pyytää oikaisemaan häntä koskevat virheelliset tai puutteelliset tiedot.
Rekisteröity voi vastustaa henkilötietojen käsittelyä, mikäli kokee, että henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti.
Jokaisella on henkilötietolain mukaisesti oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja henkilörekisteriin on talletettu. Tarkastusta koskeva pyyntö tulee lähettää omakätisesti allekirjoitetussa tai sitä vastaavalla tavalla varmennetussa asiakirjassa. Pyynnöt tulee lähettää edellä mainitulle yhteyshenkilölle, joka myös vastaa mahdollisiin lisätietopyyntöihin.
Rekisteröidyllä on oikeus pyytää tietojen poistamista, jos tietojen käsittely ei ole tarpeen. Käsittelemme poistopyynnön, jonka jälkeen joko poistamme tiedot tai ilmoitamme perustellun syyn, miksi tietoja ei voi poistaa.
On huomioitava, että rekisterinpitäjällä voi olla lakisääteinen tai muu oikeus olla poistamatta pyydettyä tietoa. Rekisterinpitäjällä on velvollisuus säilyttää kirjanpitoaineisto Kirjanpitolaissa (luku 2, 10§) määritellyn ajan (10 vuotta) mukaisesti. Tämän vuoksi kirjanpitoon liittyvää aineistoa ei voida poistaa ennen määräajan umpeutumista.
Jos rekisteröityä koskeva henkilötietojen käsittely perustuu ainoastaan suostumukseen, eikä esim. asiakkuuteen tai jäsenyyteen, voi rekisteröity peruuttaa suostumuksen.
Rekisteröity voi valittaa päätöksestä tietosuojavaltuutetulle.
Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rajoitamme kiistanalaisten tietojen käsittelyä siksi aikaa, kunnes asia saadaan ratkaistua.
Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tieto tietosuojavaltuutetulle, jos hän kokee, että rikomme henkilötietoja käsitellessämme voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä.
Tietosuojavaltuutetun yhteystiedot: www.tietosuoja.fi/fi/index/yhteystiedot.html
Asiakastiedot saadaan säännönmukaisesti:
Asiakkaalta itseltään asiakassuhteen syntyessä.
Asiakkaalta itseltään verkkolomakkeen kautta.
Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille markkinointitarkoituksiin.
Tietoja voidaan luovuttaa seuraavissa tapauksissa:
Verkkokaupan maksunvälittäjälle, asiakkaan tehdessä verkkokauppaan tilauksen.
Kuljetusliikkeelle, jos valittu toimitustapa on kuljetus noutopisteeseen, lähimpään postiin tai perille asti.
Maksunvälittäjälle maksukortilla maksaessa.
Luotonmyöntäjälle, asiakkaan valitessa maksutavaksi luottoyhtiön laskun tai osamaksun.
Perintäyhtiölle, laskujen erääntyessä ja siirtyessä perintään.
Henkilötietoja käsitellään pääsääntöisesti niin kauan, kuin asiakkuus on voimassa. Tuoteostoksissa asiakkuuden katsotaan kestävän takuu-/virhevastuuajan voimassaoloajan verran.
Rekisterinpitäjä ja tämän mahdolliset työntekijät käsittelevät henkilötietoja. Voimme myös ulkoistaa palvelimien ylläpidon, sekä henkilötietojen käsittelyn osittain kolmannelle osapuolelle, jolloin takaamme sopimusjärjestelyn, että henkilötietoja käsitellään voimassaolevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti ja muutoin asianmukaisesti.
Henkilötietoja ei siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.
Emme käytä tietoja automaattiseen päätöksentekoon tai profilointiin.
Rekisteriä koskevat manuaaliset aineistot säilytetään suojatuissa tiloissa. Digitaalisesti tallennetut ja käsiteltävät tiedot ovat tietokannoissa, jotka ovat palomuurein, salasanoin ja muiden teknisten keinojen avulla suojattuja. Rekisteriä säilytetään vain sähköisessä muodossa ja satunnaiset paperitulosteet tuhotaan välittömästi ja asianmukaisesti. Rekisteriä käyttävät ainoastaan henkilöt, joiden toimenkuvaan sen käyttö kuuluu ja joita sitoo vaitiolovelvollisuus. Jokaisella rekisterin käyttäjällä on henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana.
Palvelujen kehittämisen vuoksi pidätämme oikeuden muuttaa tätä tietosuojaselostetta tarvittaessa.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.4.2022 alkaen.
Daughter of the North Oy
Länsitie 26
87150 Kajaani
040 827 9281
hello@daughterofthenorth.fi
3261056-7
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Toisena maksupalveluna toimii Paypal.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Daughter of the North yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Daughter of the North Oy
Länsitie 26
87150 Kajaani
040 827 9281
hello@daughterofthenorth.fi
3261056-7
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Tuotteet pyritään käsittelemään ja paketoimaan heti samana päivänä. Toimituksilla on Postin ja Matkahuollon normaalit toimitusajat eli n. 2-5 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus alkaen siitä päivästä, kun asiakas on vastaanottanut tuotteet. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä, virheettömässä kunnossa. Asiakas vastaa itse palautuksesta/vaihdosta aiheutuvista kustannuksista. Olettehan yhteydessä meihin ennen palautusta/vaihtoa sähköpostitse hello@daughterofthenorth.fi tai Ota yhteyttä -lomakkeella.
Teillä on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa tilaus yksiselitteisellä tavalla (ottamalla yhteys asiakaspalveluun joko soittamalla tai sähköpostilla).
Jos peruutatte tilauksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi jos olemme jo ehtineet lähettää tilauksen) viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Mikäli tuotteet on jo ehditty lähettää ennen peruuttamisilmoituksen tekemistä, teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Tässä tapauksessa asiakas vastaa itse peruutetun tuotteen takaisinlähetyskustannuksista. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Maksupalautus voidaan tehdä, kun olemme vastaanottaneet peruutuksen takia palautetut tuotteet.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista perimme sille aiheutuneet toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti asiakaspalvelun sähköpostiin, Ota yhteyttä -lomakkeella tai soittamalla asiakaspalvelun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.